Sediile firmelor, în vizorul fiscului

Magda CONDOSEconomie15 years ago3 Views

Societăţile comerciale, la înmatriculare sau la schimbarea sediului social, au obligaţia să înregistreze documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi să obţină certificatul pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social. Aceasta este noua reglementare apărută în urma modificărilor aduse Legii 31 privind societăţile comerciale prin adoptarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 54 din 2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale.
”Pentru obţinerea certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, contribuabilul completează formularul «Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social», care se depune la registratura organului fiscal în a cărei rază teritorială se află spaţiul cu destinaţie de sediu social sau se transmite prin poştă”, se arată în comunicatul primit de la Direcţia de Finanţe Galaţi. Cererea depusă la unitatea fiscală va fi însoţită de o serie de documente, în original şi în copie.

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Stay Informed With the Latest & Most Important News

Follow
Search
Populare acum
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...