Lanţul de magazine TEDi Germania, care vinde la 1 euro, intră în România

Ioana TanaseEconomie24 februarie 2021

Lanţul de magazine TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, branduit anterior T € Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, şi anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la preţul de doar 1 euro, intră în România, informează Profit.ro.
Reţeaua a fost lansată în 2004 de grupul Tengelmann, unul dintre cele mai mari din comerţul global, care a facilitat şi intrarea Lidl în România, vânzându-i, în 2010, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Recent, Tengelmann a adus în România şi brandul Kik. Între timp, Kik s-a extins în România cu mai multe unităţi.
Lanţul TEDi, care intră acum în România, a fost lansat de grupul Tengelmann cu ideea de a vinde numeroase produse cu 1 euro. Compania a fost fondată ca o ramură a filialei textile Tengelmann KiK şi vinde articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice şi jucării, precum şi produse farmaceutice şi cosmetice.

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Stay Informed With the Latest & Most Important News

Follow
Search
Populare acum
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...