1. Podul Jiaozhou Bay – lungime 42,5 km. Construcţia sa a durat patru ani, iar costurile s-au ridicat la 2,3 miliarde dolari. Datorită lui, distanţa dintre Qingdao şi Huangdao a fost redusă cu 30 km.
2. Podul Hangzhou Bay – lungime 35,6 km. A fost dat în folosinţă la data de 1 mai 2008 şi a fost construit, de asemenea, în patru ani. Datorită lui, distanţa dintre oraşele Shanghai şi Ningbo a fost redusă cu aproape 120 km. Costurile estimate pentru construcţia sa s-au ridicat la 1,12 miliarde euro.
3. Podul Donghai – lungime 32,5 km. Leagă oraşul Shanghai de Insulele Yangshan. A fost inaugurat pe 1 decembrie 2005, iar dacă preţul iniţial al construcţiei a fost estimat la 400 milioane euro, cel final a ajuns să fie 1,1 miliarde euro.
4. Podul Regele Fahd – are o lungime de 25 km şi se găseşte în Arabia Saudită. Leagă localitatea saudită Khobar cu statul insular Bahrein, iar întregul proiect a costat 1,2 miliarde dolari. Construcţia sa a început pe 11 noiembrie 1982, iar inaugurarea a avut loc pe 25 noiembrie 1988.
5. Podul Jintang – lungime 21 km. Leagă Insula Jintang cu oraşul Ningbo, din districtul Zhenai. A fost inaugurat pe data de 25 decembrie 2009.




